Blog

Vylepšite svoj e-shop

O výhodách internetových obchodov a o tom, ako by mali vyzerať, sa už popísalo mnoho. Zamerajme sa preto na niečo iné. Objavte s nami šikovné tipy, ako si svoj e-shop vylepšiť, a tým zefektívniť svoje podnikanie. 1. Lepšie stokrát vidieť… a ďalej to už poznáte Čo je v biznise najdôležitejšie? Predsa vcítiť sa do svojho zákazníka. Keď niekto navštívi váš e-shop, niečo […]

Vylepšite svoj e-shop Zobraziť »

Minimalizmus v dizajne

Minimalizmus v dizajne je trendom posledných rokov. Je vítanou alternatívou pre zbytočne preplnené webové stránky, plagáty, reklamy a logá. Pre tých, ktorí  nepoznajú tento pojem – koncept minimalizmu sa primárne zaoberá odstránením prebytku a strategickým umiestnením zostávajúcich prvkov. Výsledkom je upokojujúci, ale zato silný dizajn, ktorý zrozumiteľne sprostredkuje informáciu. Minimalizmus môžete nájsť vo všetkých formách od architektúry, cez módu, až po logo

Minimalizmus v dizajne Zobraziť »

Nezvyčajné druhy reklamy: 7 spôsobov, ako prezentovať svoje podnikanie

S propagáciou svojho podnikania sa vo veľkej miere zaoberá každý podnikateľ. Aby mohlo  byť vaše podnikanie ziskové, potrebuje zákazníkov. Tí sa o vás ale musia najskôr dozvedieť. Čím je spoločnosť aktívnejšia navonok, tým je pre budúceho klienta zaujímavejšia a dôveryhodnejšia. V dnešnej dobe už nestačí iba štandardná reklama v podobe billboardov, tlačovín či polepov. Ľudia chcú vidieť viac. Chcú vedieť

Nezvyčajné druhy reklamy: 7 spôsobov, ako prezentovať svoje podnikanie Zobraziť »

7 dôvodov, prečo sa oplatí získať dobrého copywritera

V súčasnosti sa čoraz viac začína skloňovať slovo copywriting/copywriter. Jedná sa o činnosť, ktorá je veľmi žiadaná a ak sa chce spoločnosť posúvať, mala by s touto funkciou vo svojej firemnej štruktúre počítať. Copywriting (CP) je tvorivá činnosť, pri ktorej vznikajú reklamné a marketingové texty. Tie majú za úlohu jeden jediný ciel, a to predať produkt. Musia byť preto v zásade

7 dôvodov, prečo sa oplatí získať dobrého copywritera Zobraziť »

PR článok v offline vs. online priestore

Jednou z najviac využívaných možností propagácie spoločnosti alebo produktu je PR článok. PR článok nie je primárne predajným textom, jeho obsah má mať informačný, nie predajný charakter. Buduje povedomie o značke a vzťah s potenciálnym zákazníkom. Formou sa podobá na redakčný obsah – pre čitateľa by mal byť na nerozoznanie od článku vytvoreného redakciou. PR

PR článok v offline vs. online priestore Zobraziť »

11 pravidiel dobrej vizitky

Ako by mala vyzerať dobrá firemná vizitka a čo by na nej rozhodne nemalo chýbať? Vizitkou dotvárate obraz o vás a vašej spoločnosti. Jej úlohou je informovať, predovšetkým však zaujať a zanechať dobrý dojem. Pekných vizitiek je mnoho, výnimočných a nezabudnuteľných už menej. Rozložte si na stôl vizitky vašich obchodných partnerov a ľahko zistíte, ktorá vás zaujme a čím. Čím môže

11 pravidiel dobrej vizitky Zobraziť »

Návrat hore